matildaella

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av matildaella - 17 februari 2012 19:49

Heej!  Min fredag har varit den bästa på länge. Skrattade i mängder, åt mängder av chips, skrattade lite till. Hade nämligen en skitbra dag i skolan med en skitbra klass! Ni är bäst. Gick hem tillsammans med Amanda o Oscar vi gick åt olika håll och jag har fixat litegrann i mitt rum. Jag har målat vitt och gjort fina shablooner på min vägg. Nu har jag precis ätit klart myst med familjen och när det här inlägget är slut så ska jag mysa lite till. snart väntas The voice skoooj. Sen blir det att börja packa lite tills imorgon, Matilda o jag ska ju på hotell men ah det har ni nog hört.Nu blire chips,cola och The voice. Kan inte bli så himla mycket bättre. Hare så bra mina fina,puss <33 //Ella


Nu ska jag påbörja sportlovet på ett skitbra sätt...


 

                               Jag håller tummarna för dig,du betyder mycket. Jag kommer alltid att älska dig gumman!<3

Av matildaella - 17 februari 2012 18:19

Heej Matilda här! Idag så har jag typ legat i soffan hela dagen, men nu mår jag allafall bättre. Aja typ vid halv fem så kom min syster hem till mej för jag mådde ju bättre, så vi typ fixade en ny design till vår blogg. ( Ska ändra till den snart)Ikväll så ska jag och mamma ha lite kvälls myyyys,min syrra Fanny och min pappa är i Norrköping på en konsert.

Imorrn så ska ju jag följa med Ella till ett hotell så jag ska packa lite och så nu.........

Hare bra <3

Av matildaella - 17 februari 2012 08:14


 



Gomorgon mina finaste! Vaknade typ 05.30 och hade ont i halsen och lite ont i huvudet så jag är hemma idag, imorrn är jag frisk tror jag allafall ( Ska ju följa med Ella till ett hotell då) Aja igår så fick jag ett brev från Kunskapsskolan där det stog att jag kom in, så nästa år blir det Kunskap. Kommer värkligen att sakna dom i min klass och några andra! <3

Aja hare bra, nu ska jag gå ner till soffan och vila ett tag :/

// Matilda <3<3




                                                 

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards