matildaella

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av matildaella - 20 februari 2012 17:24

Här kommer ett litet tips på hur du fixar dina naglar så de blir jättefina...


 

Silvrigt nagellack,svart lagellack,överlack,nagelsax och en fil

    

Sätt på lösnaglar och måla halva nageln med silvrigt nagellack.

Måla andra halvan med svart nagellack.

   

                                                  
                                  Slutresultatet blev såhär.


Foto och naglar by: Matilda o Ella

Av matildaella - 20 februari 2012 14:20

Tja tja! Matilda hääär. Idag så kommer jag vara inne hela dagen,inte jätte kul men aja blir väll bättre när jag blir frisk. Just nu så har jag typ jätte tråkit, förslag på vad jag kan göra? Kommer säkert va hemma imorrn också.  Men aja hare bra <3





                                              



                              Ni är hela mitt liv

Av matildaella - 20 februari 2012 12:27

Cha cha! Igår så sov jag ju inte hos Matilda eftersom att hon mådde dåligt. Jag var tvungen att gå upp typ 8 idag eftersom att det var tandläkaren. HATAR TANDLÄKAREN. Men det gick väl rätt så bra där efter det gick jag o mamma ner på stan tog en fika ,hon klippte sig och jag har köpt nytt hårtoningsmedel  och det får bli mörk mörk brunt den här gången också. Jag trivs i mörkt hår. Nu är mamma ute o går men när hon kommer in så ska hon hjälpa mig med toningen.Sen får vi se vad förta dagen på sportlovet bjuder på helt enkelt. Nu ska jag fortsätta messa,musik o bädda ner mig i soffan efter som att jag inte riktigt är frisk. Vaknade nämligen med en förskräcklig hosta och hals ont så idag blire chill. Peace //Ella



                                                                             Converse

                                                  
                                           Längtan är stor
...

  

                                                  
                Dom ska bli mina till våren/sommaren....


Av matildaella - 20 februari 2012 09:08

Gomorgon Matilda här! Kvällen igår vart inte så kul allafall, fick typ hög feber, ont i huvudet och ont i halsen. Så jag och Ella sovade inte över igår men ska det ngn annan gång. Så igår låg jag i soffan och tittade på kontoret. Just nu så vilar jag i soffan och så, har inte mkt mer att skriva så ha det bra!

Fortsätt gärna att läsa och komentera bloggen! //Matilda



      



                 




                                     Sånt man bara måste ha!

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards