matildaella

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av matildaella - 10 februari 2012 19:09

Heej mina finaste! Fredag som sagt, har ju bara gått en dag i skolan. Jag var ju i fjällen Söndag-Torsdag. Aja dagen såg ut så här: Första två passen hade vi idrott och då åkte vi skridskor, när vi kom tillbaka åt vi lunch och sen hade vi utvärdering, ganska skön skoladag faktis. Aja efter skolan så gick jag och mina två systrar hem till miog ett tag och lite senare så åkte jag och dansade inne i stan. Imorrn ska jag till stan med min sysling, ska bli riktigt kul. Just nu sitter jag och övar till en låt som jag och Tove ska sjunga till på Tisdag för HELA skolan! Aja hare gött <3

// Matilda

Av matildaella - 10 februari 2012 16:01

  Heej! Kom nyss in gick med Amanda från Matilda hon skulle iväg o dansa o typ så, riktigt kul att hon äntligen är tillbaka min bästa andra halva. Första lektionen typ teknik lite tråkigt hände typ ingenting(tjejerna fick beröm o killarna fick skäll) Mohaha tjejer är bäst det är ju det jag har sagt hela tiden. Rast o sen data o lite sånt sen sisa utvärdering. Slutade egentligen halv två men fick sluta 10 minuter tidigare. Så jag stannade kvar litegrann på skolgården med Tilda,Jacob,Gustaf o typ Elin kommer inte riktigt ihåg vilka men ah<3  Sköööna männsikor! Nu ska jag duscha,packa fixa mitt hår o lite så sen sticker vi till min kusin han fyller 18 år idag.Grattis kusin! Sen eftersom att min moster o mina kusiner bor typ granne med min pappa så då sticker jag dit och är hos pappa över helgen. Kommer inte riktigt bli världens bästa uppdatering kanske kommer ett par stycken vi får se. Nu måste jag sätta fart för det brukar vara mig dom väntar på. Thaha. Hre så ra mina fina,puss <33 //Ella


Ha en enormt bra helg! :D



ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards