matildaella

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av matildaella - 4 februari 2012 19:03

Heej! beskriver litegrann nurå..


Igår: Amanda o Matilda kom till mig vid sjutiden. Vi åt mängder av godis,skrattade så vi fick kramp i magen och rent utsagt hade skitkul! Fina tjejer dedär. Skulle kunna beskriva kvällen/natten med ett ord: Awesome!


Idag:Vaknade upp med Matilda o Amanda åt frukost o stack hem till Amanda o lämna hennes packning. Direkt så stack i ut och tog fina foton medans solen sken o skitfint väder. Hade skitflum när vi var ute och fotade men det vart fina foton o det var ju det viktigaste av allt.  Amanda skulle hem och jag o Matilda tog bussen in till stan kl 13:08 o var inne i stan halv två eftersom att bussen måste yp stanna hela tiden. Lite sådär men aja. Matilda skämde även ut mig litegrann på bussen. Mohaha. Jag införskaffade mig en ny bikiniöverdel som var jättefin och om ni känner mig rätt så kan jag inte låta bli saker som jag jättegärna vill ha. Nu har jag precis ätit och väntar på att melodifastivalen ska börja. Ha en grym Lördag mina fina!puss


Bild på bikini och fotona vi tog kommer imorgon..

Av matildaella - 4 februari 2012 18:12

Heej ledsen för dålig uppdatering men har inte hunnit blogga. Aja idag så har jag vart på stan med Ella, hittade faktis en jätte fin bikini, hehe. Igår kväll så hade tjej-kväll hos Ella. Med Ella och Amanda. Men aja imorrn så ska jag åka till fjällen, känns inte fal alls. Ska typ dit med familjen, kusinerna och min brorsa ska ta med en av hans kompisar.

Har inte mycket mer att skriva nu så ha det gött och fortsätt gärna att läsa bloggen! <3

// Matilda


 

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards