matildaella

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av matildaella - 13 februari 2012 17:51

Heej! Trött dag ungefär som en måndag brukar vara. Började redan när jag sov typ tjugo minuter längre än vad jag brukar göra o sen kom jag på att vi sulle åka skridskor men jag hann,huhuhu. slutade kl två och gick med Tove och Matilda hem till Matilda. Vi kollade på kyrkogårdsön den är såå bra, jag ska nämligen ta med den till skolan på fredag för vi ska ha fredagsmys med klassen. Myssss.  Imorgon direkt efter skolan blir det bussen in till stan med Matilda jag måste fixa en bikiniunderdel tills på lördag vi ska på hotell då. Det kommer bli jättekul! Nu ska jag äta fixa bilder och packa till morgondagen. Det kommer inte bli så jättebra uppdatering imorgon för jag har gitarr på kvällen också. HAre så bra mina fina,puss <33 //Ella

 

 

                   Du är en äkta människa, jag kan lite på dig. Jag älskar dig!  :*

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards