matildaella

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av matildaella - 21 februari 2012 21:42

Tja tja! Filmen som jag och Ella såg var väll inte jätte bra men helt ok.... När filmen var slut så tog jag och Ella bussen hem till henne och sen var vi där och fotade lite, senare på kvällen så kom Alice dit och vi hade as flum och tittade typ på '' Topp modell Sverige''. Älskar er tjejer! Tur att jag har er

 Snart så ska jag gå ner till soffan och chilla.....

Hare braa mina finaste!! // Matilda




                                      



                             Tur att ni finns, älskar er tjejer!

                                    ( gammal bild )










                                   





                                    





                                                  


     

Av matildaella - 21 februari 2012 18:31

Men chha! Startade denna härliga dag med världens hosta och kunde inte prata. Min röst var förstörd. Jag vet jag har berättat de men ah. Nu på eftermiddagen tog jag bussen in o kollade på europas dåligaste film! Så ovärt att lägga pengar på. Men nu ska vi inte bara prata om dåliga saker!  Nu på kvällen kom Matilda o Alice hit vi pratade om dåliga och ganska bra saker,nu sk ajag sova. Hare så bra mina fina,puss <33//Ella

Av matildaella - 21 februari 2012 17:58

Nu har vi äntligen fixat en ny kategori där vi kommer att lägga upp både bilder och textinlägg om outfits. Hoppas att ni gillar den.Ha en bra dag // Ella o Matilda

Av matildaella - 21 februari 2012 12:28

Cha cha! Vaknade kl tio hade tappat rösten totalt,kunde inte prata,hostade och mådde piss. Jag drogade halstabletter och drack mängder av te. Ungefär så tråkig har min andra morgon på sportlovet varit.Inte kul,Inte kul. Har blivit lite bättre och fått tillbaka hälften ungefär av min röst så om typ en timme så tar jag bussen in till bion och kollar på bio med Matilda. Nu ska jag försöka få i mig mat och packa ihop sen sticker jag upp till bussen. Ha en fin dag allihopa så hörs vi,puss <3 //Ella

 

 

Redigerad och gammal bild...

Av matildaella - 21 februari 2012 12:22

Heej Matilda här. Nu har dagen blivit mkt bättre, jag  och Ella ska åka in till stan och gå på bio. Vi ska se ''Mäster katten'' i 3D, vet inte om den är bra men man får ju hoppas. Efter bion så kanske jag och Ella skulle fota lite men vet inte riktigt eftersom jag har ont i halsen och så. Herrå  ska typ äte lite nu, hare bra och fortsätt gärna att läsa bloggen <33






                                                 



                                                     Vad tycks??




                                             

Av matildaella - 21 februari 2012 08:22

Heej mina finaste! Inte så kul att vakna på morgonen och ha ont i halsen och i huvudet och inte heller när det är sportlov.  Men aja dagen kommer se ut som igår: vila i soffan och ha tråkit....... Komentera gärna om ni har ngt förslag på vad jag kan göra. Alla fall hatr inte mkt mer att skriva nu så hare bra.

// Matilda <33





                                                  

                                           


                                                 Som sagt älskar converse!

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards