matildaella

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av matildaella - 5 februari 2012 20:31

Heej! Klev nyss innanför dörren och har varit på bio. Den var riktigt sevärd tror den hette en dag i phucket eller något sånt. Varit några tårar så fin och lite sorglig men riktigt bra! skulle lätt kunna se den några gånger till.  Nu ska jag snart få i mig något senare blir det att dejta kudden, hare så bra,puss <33 //Ella



Av matildaella - 5 februari 2012 16:31

 

Av matildaella - 5 februari 2012 10:22

Heej! Rubriken lyder, så himla skönt att ligga kvar i sängen! Som sagt Matilda åkte kl fem i morse och det kommer att bli jag som får blogga i en vecka nu eller tills på fredag. Idag är det inte något planerat, skööönt. Ska nog försöka ringa till Tilda snart eftersom att vi inte har varit på jättelänge. Kommer minst ett inlägg till idag. Hare så bra för nu ska jag äta frukost,puss <33 //Ella

 

Bilderna som jag lovade er kommer nu..


 

Bikiniöverdel Turkos (lite tidig jag vet).

   

 

Ful men hade ingen bra bild

 

                                                  
             Bjuder på stort idag!


Av matildaella - 5 februari 2012 07:30

Gomorgon bloggen!! Idag så gick jag upp vid halv fem och satte mig i bilen klockan fem. Just mu så sitter jag bilen och har långtråkig typ. Kommer inte att kunna blogga tills på torsdag allafall. Så ha det gött mina finaste <3 // matilda

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards