matildaella

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av matildaella - 18 februari 2012 21:46

cha cha! Nu bloggar vi  båda men det kommer inte att bli någe långt inlägg för vi lånar en dator på hotellat . Men aja idag så har vi  haft jätte kul, både klappat masssa olika djur och badat lite på hotellet. Nu ska vi sticka upp till dom andra på rummet. Hare så bra,puss //Ella o Matilda

Av matildaella - 18 februari 2012 20:00

Nu sitter vi på hotellet vi ska bada bubbel och ha de bäst.  Vi har inte tid att blogga nu men hare så bra så hörs vi. //Matilda o Ella

 

 

Av matildaella - 18 februari 2012 10:25

Meeeh cha cha! sticker snart iväg med Matilda på hotell och sover där tills imorgon. Jag ska fixa ett tidinställt inlägg som kommer upp ikväll någon gång. Nu har jag packat färdigt allt tror jag, kameran och bikinin är viktigast! Jag ska ta många foton så kommer det väl förmodligen upp någon gång. Nu måste jag äta frukost,fixa mig iordning,platta o föna håret och kolla igenom min packning, hare så bra mina fina,puss <33 //Ella

 

When I held ya-Moa Lignell

Så himla bra jag kan ha den på högsta volym hela dagarna och nu kan jag den även på gitarr :)

 

    

                                                  
                                              Redigerad bild

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards