matildaella

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av matildaella - 6 februari 2012 18:11

Heej! Måndag lite seg men vem är inte. Och dagen gjorde de ju inte bättre av att sluta skolan dåligt! Usch. Det här kommer bli ett kort inlägg för om tjugo minuter måste jag åka och hämta upp Tilda o sen blire träning. Ska bli riktigt kul. Imorgon blire skridskoåkning med klassen. Mina bra kunskaper på att åka skridskor. Thaha. Men nu har jag brottom vi hörs mina fina,puss <33 //Ella


 

                                                  
   




Av matildaella - 6 februari 2012 16:02

Kan inte fatta vad som har hänt mellan oss!  Det var du och jag hela tiden vi höll ihop, vi skrattade tillsammans vi hade skitroligt tillsammans ,vi kunde prata om vad som helst med varandra , vi grät tillsammans , den tiden har försvunnit... Jag är ledsen att det inte finns kvar mellan oss men jag kommer alltid att älska dig! Jag hittar tillbaka till den tiden och jag hoppas att du också gör det för jag är såå tacksam om vi kunde vara så  som vi var innan detta hände mellan oss... Jag älskar dig! :**Peace     //Ella


 

 




ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards