matildaella

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av matildaella - 12 februari 2012 20:58

Cha cha! Sorry för dålig uppdatering men jag har inte haft tid.


Igår: Gick upp typ tio halv elva. Vi gick ner på stan och fikade ocj jag fick även med mig en tröja från gina tricot hem, fick den av papi :) Riktigt värd att köpa. Typ runt två åkte vi ner till stugan hela familjen och träffade även farmor o farfar satt ocm myste i det fina vädret. Resten av kvällen vart otroligt chill.


Idag:  Vaknade typ samma tid (tio halv elva) kände migdålig jag hade huvudvärk,ont i halsen,hostade och var lite dålig. Jag pappa och bror stack ner i det fina vädret och eldade lite till i stugan och lika fint var det idag. Åkte hem till stan igen käkade o sen stack vi vidare hem till kära bergshammar. Skönt o vara hemma samtidigt som det är kul att vara i stan hos pappa. Jag struntade i att jag hade ont i halsen osv osv så jag stack ivägt ill stigtomta och tränade gärnet med tjejrna.  Nu väntar jag på att mamma ska komma hem med halstabletter så ska jag fortsätta droga mina halstabletter. (var tvungen att köpa mer två paket gick åt idag). Men nu ska jag torka håret sen dejta kudden. Hare så bra mina fina,puss <33 //Ella







 

                                                  
       I can not understad had happend between us, it yoused to be

                                                  
       you and me but I do not understand what happend...:'(



Av matildaella - 12 februari 2012 17:08


 


Heej mina finaste läsare! Helgen har sett ut såhär: Lördagen så va jag typ på stan med Ellen vi hade jätte kul men jag köpte typ inget efter det så tog vi bussen hem till henne och va där hela dagen. Jag sovde där också, vi hade tjej-kväll och såå. Sen idag så var vi ute lite med hennes familj ett tag. Just nu så sitter jag och tränar på en låt som jag och min kompis ska sjunga på tisadag, går väll sådär.

Aja men nu har jag inte mkt mer att skriva. Jag och Ella ska försöka fixa ett videoinlägg allafall men då måste Ella va med. Men ha det så bra och fortsätt gärna att läsa våran blogg! <3

// Matilda





ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards