matildaella

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av matildaella - 9 februari 2012 16:31

Cha ha! Dagen har känt som en fredag men ändå är det bara torsdag. Dansade gärnet på linedancen idag ritigt kul! JAg slutade halv två men satt kvar tjugo minuter o gick igenom en läxa som jag absolut inte fattade. Blondin. Jag gick hem eftersom jag gick ensam så hade jag högsta volym i mina hörlurar, undrar om det var några som hörde musiken.Thaha Aja Matilda kommer hem idag och kommer till skolan imorgon ska passa på o va litegrann med henne på eftermiddagen innan jag sticker till pappa och är där över helgen. Nu har jag precis varit hos Alice vi övade lite sång hon ska ju uppträda.Skööööj Nu har jag inte så mycket mer att säga mer än: Hare så bra mina fina!puss<33 //Ella

 

 

 

                                                  
              Bjuder på denna bild idag!



ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards