matildaella

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av matildaella - 1 mars 2012 19:41

Cha cha! Ännu en dag som har varit varmt o skönt väder, älskar't. Dock var det inte lika kul med att få reda på att ha feber i skolan. Hade prov i skolan vilket jag tror gick bra (Hoppas). Eftermiddagen har bestått av vänner. Nu har jag fixat dip,chips o popcorn så nu blir det en skitbra torsdagsmys med famila. Hare så bra så hörs vi för nu har jag inte så mycke att berätta,puss :*    //Ella

 

  

Längtan är stor! SOMMAR....<3:)

Av matildaella - 1 mars 2012 18:42

Tja tja! Idag har vi inte gjort ngt särskilt i skolan men efter skulle jag va med Emma men var istället med Ella,Elin o Amanda, ska va med Emma imorrn tror jag. Vi hade typ as flum. Senare åkte jag till musikskolan och spelade lite. Dagen imorrn kommer se ut så här i skolan typ: chill.....

Vid fyra så ska jag till dansen och efter det så kommer jag åka till Rosvalla och se på Melodifestivalen med några vi känner, kommer bli askul! Har inte mkt mer att skriva nu så ha det bra! <3

// Matilda <3



                                                 

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards