matildaella

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av matildaella - 7 mars 2012 20:09

Cha cha! Skön dag. Gick up typ sju idag gjorde mig iordning och gick till skolan ungefär tjugo i åtta. I skolan hade vi typ inget särskilt men ah. Efter skolan stack jag,Tilda och min andra halva hem till Matilda dansade lite och hade flum. Behövde värkligen kompisar att prata med och skratta med. Gick hem runt fem nån gång tror jag med Tilda vi snackade lite och gick sen åt varsina håll. Nu är jag hemma jag har  duschat,städat rummet,spela gitarr och ätit snart ska jag sätta mig i soffan och softa, jag har längtat, jag har haft fullt upp alla kvällar. Har även kollat runt på sportamore oh jag hittade USA conversen jag bara måste ha. Vill så gärna bara klicka hem dom men har inte riktigt med pengar.  Ha de bra.   Ciao   //Ella

 

  

                             Gammal bild.

Matilda! Jag älskar dig ändå innifrån hjärtat, vilket jag allltid kommer att göra. Du är min andra halva. Utan dig vore jag ingenting, helt tom. Du är min ängel från ovan.  Säger det ännu en gång Jag älskar dig min andra halva!

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards