matildaella

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av matildaella - 17 mars 2012 11:01

tjenare! Ledsen för dålig uppdatering! Men aja igår efter skolan så drog jag o Jenny till stan, träffade sen Tove o Cornelia där. Lite senare så gick jag o Jenny till hamnen och dansade på ''handmagasinet''. När dansen var slut så drog jag hem till mig och Jenny till sig. Efter ett tag så kom Jenny, Hanna o Amanda hem till mig, vi skulle ha tjejkväll. Så typ åt vi pizza och hade as flum. Tyvär så sovde inte Hanna över men hon var med på tjejkvällen allafall. Vaknade esn på morgonen vid typ halv nio. Gick ner och åt frukost sen har vi inte gjort så mkt mer. Senare idag så kanske jag ska färga håret lite blondare, om det blir bra så lägger jag upp en bild, om det inte blir bra så lägger jag allafall upp en bild. Har inte så mkt mer att skriva nu så ha det bäst! // Matilda

 

 

 

                                 

                                         Ett liv utan dig är som en sång utan melodi

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards