matildaella

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av matildaella - 18 mars 2012 18:44

Borta bra men hemma bäst, Cha! Hemma efter 5 timmar i bil. Denna helg skulle jag kunna göra om mååånga gånger. Att ta på sig skidorna,skratta åt varandra när man  ramlar i liften, det går hur som helst de första åken. Jag älskar känslan! Om ni undrar varför jag är i fjällen typ 4-5 gånger om året så är det dels för att vi har stuga där så då blir det att man åker upp lite oftare. I helgen har det kommit upp några tidinställda inlägg men jag hoppas ni inte är allt för arga, jag vet dock inte hur mycke Matilda har bloggat men ah. Vi kom hem typ halv fem fem, jag mådde piss typ mådde illa hade ont i huvudet och svettades så det blir nog att ta de lugnt. Vi beställde även pizza. gott gott. Det är ju bara familjen Stengaard hemma så myyys. Har bunkrat upp med läsk o godis. Imorgon äre måndag känns surt men ändå rätt bra. Nu känns det som att inlägget blir mer o mer onödvändigt så jag avslutar det tyyyp nu.     Ciao  //Ella

 

 

 

Mobbad bild men har inte så mycket mer att bjuda på.

Av matildaella - 18 mars 2012 18:15

Tja tja Matilda här! Vart ingen hårfärgning den här veckan men nästa vecka ska jag färga/ tona. Det ska bli lite blondare bara. Aja idag så var det första gången den här säsongen som jag var ute och spelade golf, gick faktis ganska bra. Både pappa o brorsan följde med. När jag kom hem cykla jag in till stan ett tag. När jag kom hem igen var jag astrött så jag gick o chilla i soffan. Skulle vart med Ella när hon kom hem från fjällen men hon har inte kommit hem än.  Har typ inge att göra nu men om ett tag ska jag iaf titta på kontoret. Aja  herrå ha det bra mina finaste! <3




                                                  
               

Av matildaella - 18 mars 2012 13:30

Sitter i bil på väg hem från fjällen, har haft det sjukt bra de dagarna jag varit där. Nu ska jag fortsätta kolla film på datan. See you later guys!         //Ella

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards