matildaella

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av matildaella - 8 mars 2012 19:51

Cha ! Skrattat typ hela dagen. Bahahaa. och jag skrattar fortfarande åt typ ingenting. Men ah. Hade typ linedance i skolan, skoj skoj efter det hade vi engelska o sen typ kommer inte ihåg. Efter skolan väntade jag o Elin utanför skolan på Matilda. Vi tänke: vi sätter oss på pizzerian o väntar, vi gick dit vi såg några skitläskiga människor med typ några dräkter på sig såg ut som astronauter. Vi gick tillbaka till skolan för vi vågade inte gå in o sen hämtade vi Jacob,Emil o några till så dom fick följa med. fett läskigt :o. Kvällen har bestått utav pluggat lite till, gjort egna fina ringar och typ ätit, så mycket mer har jag inte gjort. Imorgon äre prov i skolan känns sådär fast jag har pluggat enormt mycke. Men ah. Egentligen så skulle jag till pappa imorgon eftersom att det är FREEEEDAG men jag åker till han på lördag ist. Men nu orkar jag inte skriva så mycket mer. Ha de bra.  Ciao  //Ella

 

 

  

 Sommar...!

Av matildaella - 8 mars 2012 19:51

Heej ledsen för jätte dålig uppdatering men har haft ett prov och har inte haft lika mkt tid att blogga men nu ska jag allafall blogga igen. Idag så har väll dagen sett ut som alla andra dagar förutom att vi hade ett geografiprov, men det gick ganska bra tror jag, efter skolan så stack jag, Ella o Elin till stan och köpte lite olika smycken och sånt, jag och några kompisar har startat ett modeföretag ju ( www.topStars.bloggplatsen.se ) Jag och Hanna fixar kläder, några andra gör smycken och så har vi några modeller och kanske en sminkare. När vi kom hem så åkte jag till musikskolan och spelade och så, efter det åkte jag o mamma till syrrans nya lägenhet och hjälpte henne att packa upp kartonger och sånt.

Snart ska jag gå ner till tv:en och chilla, äntligen....

Imorrn är det ju fredag och det ska bli jätte skönt

Harrå ha det gött och fortsätt gärna att läsa bloggen

// Matilda

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards