matildaella

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av matildaella - 14 mars 2012 21:38

cha! Denna eftermiddag/kväll har varit den stressigaste och jobbigaste dagen på länge! Ni såg ju i förra inlägget vad jag har gjort. Började vid halv tre och holt på tills nu halv tio. Har även packat tills imorgon eftersom att jag sticker då. Sjuuuukt kul! Nu ska jag försöka packa färdigt et sista sen sova och längta tills skidåkning. Enjoy         //Ella

 

Packar också med mig kameran så jag kan ta lite fina foton! Pentax k20D In my heart! :*

 

  

Du är min ängel från ovan...

Av matildaella - 14 mars 2012 15:59

tja tja! Vaknade halv sju av att mina söta hundar kom och väkte mig.Skolan idag såg väll ut som alla andra dagar typ ganska tråkiga, snart fredag allafall. Kan ju bara beskriva det med ett ord CHILL <3. Idag efter skolan skulle jag o Hanna sytt en klänning men det vart inte så, istället så pluggar jag till ett prov...... Har inte så mkt mer att skriva nu så ha det bra! // Matilda <3



                                                  
      


                                Måste värkligen ha!!

Av matildaella - 14 mars 2012 15:24

Vikingaberättelse


Två sidors läxa


Matteläxa (fattar ingenting)


Packa t fjällen imorgon


Öva gitarr


Åka t pappa och hämta en sladd


Fixa en film t min data



det är vad som står på shemat för mig! Har igentligen inte tid att blogga nu men tycker plugg är så sjukt tråkigt!

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards