matildaella

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av matildaella - 12 mars 2012 20:08

Shofräs! Stressig dag idag. Måndag och ni alla vet ju ungefär hur det brukar vara i skolan då. Det vart en himla massa jobb sista passet vilket inte gillas. Efter skolan skulle jag,Cornelia,Hanna o Matilda åka till stan. Mamma stog utanför skolan och väntade på mig för jag skulle få lite pengar när jag står och pratar med mamma på parkeringen så ser jag att bussen åker förbi, jag springer fort men hinner inte. Eftersom att Matilda o Hanna stog längre bort vid en annan busshållsplats så tror jag att dom går på så jag får världen spanik att jag inte kommer med. Men dom såg att jag inte satt på. Så vi väntade på nästa buss en halvtimme efter stack in till stan vart inte mycket köpt. Men känns bra med tanke på att jag har nada pengar. Nu ska jag kolla familjen annorlunda och ladda för sämsta dagen imorgon.   Ciao  //Ella

 

Jag och Matilda skulle ha stuggit ut o fotat men det vart inte så. Men det blir nog imorgon eller på Onsdag eftersom att jag åker till fjällen på Torsdag :')

  

Älskar killarna <3333

Av matildaella - 12 mars 2012 17:28

Tjenare Matilda här! Vaknade idag av att min mamma satte på tv:en i vardagsrummet, sovde faktis i soffan inatt, vi hade målat lite i mitt rum så jag sovde där istället. Första passet hade vi bild, inte jätte kul men allt är väll inte så kul. Passet hade vi engelska o matte, det var ganska kul och siste passet var vi ute i skogen, jag vart typ as lerig! När vi äntligen slutade så skulle jag,Hanna o Ella till stan, men innan så skulle jag hem o hämta skor och när jag väll stog vid dörren utanför huset så ser jag bussen åka förbi-kul eller? Som tur fanns det en buss som vi tog en halvtimme senare, sålänge drog jag,Ella o Hanna till pizzerian och åt lite. När vi var framme i stan så gick vi till en tygaffär och köpte tyg till en klänning som vi skulle sy. Gjorde inte så mkt mer i stan sen så vi åkte hem. Just nu så sitter jag och pluggar till ett prov vi har på fredag och ett tills imorrn. Hare bra!

// Matilda <3

( har inte några bra bilder att lägga upp)

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards