matildaella

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av matildaella - 9 mars 2012 19:04

Cha! FREDAG bästa dagen helt klart. Dock vart inte dagen bättre i skolan. Läraren var tvungen att åka iväg snabbt förmodligen så hade de hänt något allvarligt men vill inte ta det här o nu. Så vi hade bara extralärare hela dagen vilket är sådär. Slutade halv två = Chill fredag. Efter det snackade jag litegrann med brudarna på skolan gick sen hem med Amanda o Elin hem till mig, käkade mellis och skrattade i mängder. Tilda kom efter ett tag vi körde kort och skrattade  lite till. Bahaha.  Min absolut bästaste bror kom med godis och chips,uppskattade väl nästan så att godispåsen är uppäten. Tack bror ,du är bäst.Ikväll blir det mys med Matilda andra halva,Amanda och Elin. Kommer bli bäst. Kollar nog på Burlesqe eftersom att våran dans hör till den filmen. Men ah. Nu måste jag packa ihop mina saker kanske gå ut ikväll man vet aldrig vad kvällen bjuder på. Vi hörs guys.  Ciao  //Ella

 

 

I mina ögon är du perfekt! :*

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards