matildaella

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av matildaella - 19 mars 2012 21:39

Guys! Lite småseg dag i skolan med tanke på hur trött jag var igår kväll och i morse, men klarade av dagen rätt bra ändå. Efter skolan vart de chill med en fin vän ,vem? Matilda. Vi typ gjorde inte så mycket o så, de var skönt. På kvällen hämtade bror mig hos Matilda. Jag har egentligen inte tid att blogga nu så jag avslutar inlägget alldeles strax.

Imorgon blir de gympa första passet,kemi och historia tror jag. Hatar tisdagar! Efter skolan blir det att vara med Tilda,lääänge sen så de blir myyys. Blir även en gitarrlektion och en hel del plugg! Kan inte fatta så mycket kan vi ju inte ha. Men ah. Måste sova om jag ska klara av morgondagen.   See you later guys .      //  Ella

 

  

Kärlek gör livet värt att leva...

Av matildaella - 19 mars 2012 20:09

Hejsan! Vart ju inge fotande idag, blåste ju så himmla mycket. Men vi hade kul ändå. När ella var klar med läxorna så stack vi till mig och fixade skype. Ella stack precis men snart så ska jah gå ner till soffan och titta på familjen annurlunda. Imorrn vet jag inte om jag skulle va med Ella.I helgen så ska kanske några kompisar sova här och sen kanske jag ska va med min andra kompis Emma, längtar redan <3. Blev ett kort inlägg, men aja herrå ha det bäst! // Matilda

Av matildaella - 19 mars 2012 17:27

heej Mina finaste! Sitter här och typ kollar facebook medans Ella gör läxan. Vi har nästan precis vart ute med hundarna. Skulle ut och fota men det blåste så mkt. Har inte mkt mer att skriva kommer nog ett inlägg ikväll också. Herrå ha det så bra! // Matilda             


                                                  

                                                  

       Kärlek övervinner allt!


Av matildaella - 19 mars 2012 15:17

 



                                                  
                     // Matilda o Ella


ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards