matildaella

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av matildaella - 11 mars 2012 20:40

cha! Förlåt för sämst uppdatering men  jag har inte haft tid,lust och ork. Helgen har varigt fantastisk hos papi! Lördag:  Hämtade papi mig hemma åkte direkt ner till stugan myste där grilade korv i det fina vädret, jag känner värkligen VÅÅÅÅR. Idag vakande jag elva jag gick upp var hur trött som helst eftersom att jag satte uppe igår och kollade på mello-final. Så jäkla bra Loreen. Klockan fyra stack vi ut och käkade hela familjen eftersom att papi fyller år imorgon så de va myysigt. Direkt till bergshammar,byta om och sen i väg på träning det vart lite stressigt men sjukt kul vade på träningen. Nu ska jag byta om till one piece. har faktiskt längtat litegrann efter den. hare så bra,imorgon äre  skolan och på Torsdag sticker jag till fjällen . Wiiihoo.  Ciao  //Ella

 

  

För er som inte vet så har jag en sån här ziperall.

Av matildaella - 11 mars 2012 09:55

Tja tja bloggen! Äntligen så har jag fått mitt nya rum! Igår så hjälpte Hanna och Manda mig l och nu är det äntligen klart! 

Igår allafall var det ju final i melodifestivalen och tyvärr så vann inte Danny men han är ändå  asbra! Har inte mkt mer att skriva så det blev ett kort inlägg. Hare bra! <3

// Matilda



ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards