matildaella

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av matildaella - 3 mars 2012 16:54

Cha guys! Riktigt skön,flum o chill dag med brudarna. Tog bussen in t borggården för att kolla på Alice. Hon var jätteduktig men vann tyvär inte. Gick ner på stan, tog med oss donken och satte oss under typ nån trapp o käkade, det var jag,Matilda,Nora,Jenny och Hanna kände oss som uteliggare. Thaha. Men ah. Vi gick runt och hade allmänt bra. Nu har jag gjort mig iordning och är redo för andra chansen. Ska bli sjukt kul! Nu ska jag packa ner kameran sen sticka upp till Tilda. Hare så bra guys,puss :*     //Ella

 

 

Av matildaella - 3 mars 2012 09:17

Cha cha! Vaknade för inte alls länge sen. Gårdagen var jag hos Tilda hade flum och skämdes åt gamla videos, gick hem vid halv tolv kvart i tolv. Jag var helt slut och gick o la mig direkt. Idag tar jag,Matilda o Hanna bussen till borggården och kollar på Alice som ska sjunga, träffar förmodligen Jenny o Nora där också. Vi alla hejar på dig Alice.  Senare idag fick jag chansen av Tilda att få åka med hennes familj till andra chansen, jo vad tackar man inte nej till. Skoj skoj. Nu ska jag äta frukost,fixa i ordning mig och sen kolla busstider. Hare bra guys  //Ella

 

  

SOMMAR...SNÄLLA

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards