matildaella

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av matildaella - 31 mars 2012 16:04

Tja tja! Nu har jag nästan precis ätit, kom hem från Tilda för ett tag sen men ska tillbaka dit ikväll. Kommer bli jätte kul. Men aja funderar faktis på att tona/färga håret men vet inte vilken. Så komentera gärna vilken ni tycker passar! :)




                                                  
    

                                              Brun....

 

 

   

                                                  
             Röd...

 

                                                  
                                 Blond...

 

           Naturlig  färg...

 

                   Redigeringen vart inte så bra men aja, kommer säkert bli bättre sen.

                                // Matilda

Av matildaella - 31 mars 2012 08:23

Godmorgon bloggen! Vaknade typ kl 08.00 för att en av mina hundar kom upp och väckte mig - kul va? Aja kunde inte somna om så jag satte mig vid datorn och gjorde ett litet inlägg. Aja har inte mkt ett skriva om skolan igår men efter så drog jag och Jenny till stan, vi har ju dans på fredagar. Efter dansen drog jag hem, duschade lite snabbt fixade till mig till kunskaps disko och stack sedan dit med Ella,Tilda och Amanda, vi hade askul, älskar er tjejer! När jag kom hem så gick jag till soffan och tittade på ngn film, kunde värkligen inte somna sen. Aja herrå ha det bra! //  Matilda <3

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards