matildaella

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av matildaella - 4 mars 2012 19:32

 

Jag dör lite smått varje gång jag ser dom,varje gång jag hör dom,varje gång jag tänker på dom.

Söta killar de där! :* 

Av matildaella - 4 mars 2012 15:21

Cha cha! Startade dagen med träningsmatch i oxelösund vart vintst med 6-4 och jagh gjorde det första målet.Stolta tjejer vi va! Dessutom var gårdagen helt otroligt kul kväll. Sjöng med Sean banan,skrattade så vi fick ont i magarna, undrade hur vi kunde lära oss Sean Banans dans. Thaha jag älskar dig Tilda.  Min helg har varit sjukt rolig det var länge sen jag hade så kul. Nu har jag varit o handlat,varit ute på en mysig promenad med min allra bästa Doris. Ska fortsätta redigera bilder o vara lite social åtminstonde. Ciao     //Ella

 

 

Kommer bilder från helgen

 

 

    

Vi tog bussen in och kollade på Alice när hon sjöng på Borggården

 

Melodifestivalen!

    

Vadå gullig unge!- vi hejade på Dynazty jaa! :*

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards