matildaella

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av matildaella - 13 mars 2012 20:23

Cha! Ska snart göra en himla massa tidinställda inlägg så ni kommer inte märka att jag är borta över helgen. Kom nyss in,stack till Matilda direkt efter gitarren. Vi gjorde inte så mycke snackade litegrann o så. Sånna dagar man behöver ibland. Morgondagen kommer bestå av : packa,packa,packa, läxor,plugga o packa lite till vettja! Jag hatar att packa men men. Nu ska jag kolla på topmodel den sista halvtimmen.  Enjoy      //Ella

 

  

Av matildaella - 13 mars 2012 08:44

Cha! Rubriken lyder dock var det inte lika kul att ha feber o hemma från skolan idag. Vaknade klockan sju somnade om messade med syster och var sjukt trött. Har även tagit ett par bilder som kommer att komma. Sätter mig snart och gör en hel del tidinställda inlägg till helgen eftersom att jag sticker till fjällen på torsdag. Skoj Skoj.  Måste också hämta en kabel från papi så man kan ladda datan i bilen eftersom att vi kollar på film på datan. Har inte så mycket att skriva men nu vet ni iaf att jag lever.  Ciao    //Ella


 

Nya skidglasögon! Stolt chey :)

 

 

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards