matildaella

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av matildaella - 25 mars 2012 18:50

Hej alla fina bloggläsare! Vaknade idag och var helt förvirrad, stälde ju om tiden på klockan hehe. Aja när jag hade fixat i ordning mig så ringde jag Ella, jag tog med mig min lilla hund Hero till henne och hon hade sin lilla hund Nisse, sen så gick vi en lång hundpromenad typ. När vi kom hem till mig sen så åt vi lite och sen stack tillbaka till Ella, när vi kom innanför dörren så satt vi och typ tråkade ett tag och sen bestämde vi oss för att ringa Alice o Amanda, var typ ute hela dagen. Lite senare så kom Linnea och Tilda. Då körde vi lite fotboll och så. just nu så sitter jag och är precis klar med läxorna och är helt slut efter en hel dag ute.


Dagen igår såg ut såhär: shopping i det soliga vädret typ as sköönt. Köpte ett par nya Converse (vita), tre tröjor och ett par jeans typ. Kommer bild..... Aja har inte mkt mer att skriva nu så ha det bra <3

// Matilda




                                         

Av matildaella - 25 mars 2012 18:37

chill dag! Vaknade typ elva. Matilda undrade om vi kunde träffas o typ va ute i de superfina vädret. Jag hoppade snabbt in i duschen tror faktiskt det var rekordsnabbt för dom som känner mig ordentligt vet att jag gärna duschar lääänge men nu till verkligheten. Hon kom med sin hund o vi gick ut med hundarna o jag tror vi var ute närmare två timmar. Sjukt grym människa.  Sen stack vi hem till henne och käkade våfflor eftersom att det är voffeldagen idag, vad vore inte vofflor på voffeldagen?! Sen stack vi hem till mig ringde fina männsikor och stack till grönområdet och hade de bra vi körde fotboll och chillade. Nu ska jag dra mig ifrån datan, sätta mig vid bordet och äta. See ya guys! //Ella

 

 

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards