matildaella

Alla inlägg under januari 2012

Av matildaella - 3 januari 2012 16:24

Heej mina fina bloggläsare. Idag så har jag vart hos min mormor och ätit där och var där nästan hela dagen. Men jag har också tränat och lekt lite med hundarna idag, jag han inte träna dom jätte länge men dom allfall jätte duktiga.

Ikväll så kommer Ella och ska sova här. Vi kommar ha skit flum, som förra gången typ ( hehe.)

Nu ska jag snart äta. Herrå ha det bra

// Matilda




               

Av matildaella - 3 januari 2012 09:47

Gomorron mina fina läsare!! Nu har typ jag vaknat och ätit lite frukost. Idag så ska jag träna mina hundar extra mycket för att jag vet inte annars vad jag ska göra idag typ. Tror inte att det kommer gå så bra men allfall. Igår kväll så chillade jag i soffan och tittade på ''Sommaren med Göran'' och ''Varning för Jönsonligan''. 

Ha det bra!!   // Matilda



              


Av matildaella - 2 januari 2012 21:13

2 februari 2011 2012 Heej! Har typ nyss duschat o gjort mig iordning o så, ska typ snart efter att jag har skrivit klart de hära inlägget gå o myyyysa o kolla på tv i soffan... Imorgon tror jag att jag o mamma o kanske ngn kompis åker till Ingelsta shopping i norrköping... :) like me I know! Men nu måste jag myyyysa i soffan. puss:** // Ella


Ps: Follow and comment on the blog!! plzz

 

Då det var sommar o hur varmt som helst...

Av matildaella - 2 januari 2012 16:58

Heej Matilda här. Nu har jag precis kommit hem från bästa systern Ella.Idag så har jag vart med Ella,Tilda o Elin. Vi spelade kort och olika sälskaps spel o hade mycket flum, haha. Efter det så har bara chillat och så. Just nu sitter jag vid facebook och ska snart äta. Jag och Ella åt inte så mycket frukost ( coca cola och lite bacon. )

Dagen har allafall vart skit rolig. Herrå ha det bra <3 <33



     


        



Av matildaella - 2 januari 2012 16:43

Heej! Gårdagen skulle jag bara kunna beskriva med ett par få ord: Jag älskar dig Matilda! Vi skrattade i mängder, åt mycke godis o drack mycke läsk. Nu har jag typ nyss kommit hem från Tilda vi spelade lite spel o skrattade ännu mera där. Snart kommer mormor o hon ska typ köka här sen tror jag attd e blir o gå upp med kompisarna igen! Men nu måste jag göra mig iordning o så. hare bra mina fina, puss

 

            Min absolut finaste syster!

Av matildaella - 2 januari 2012 09:40

Godmorron. Nu är jag typ skit trött för att jag knappt kunde sova. Fast jag och Ella somnade tidigt allfall ( halv ett typ.) Snart så ska jag och Ella gå upp och äta frukost. Sen så skulle vi ut med hennes söta lilla hund Nisse.

Det här blev ett kort inlägg för att jag inte hade mycket att skriva, det kommer ett till senare på kvällen....

Herrå ha det bra mina fina läsare <33


 

Av matildaella - 1 januari 2012 21:44

Heej! Nu börjar jag året med lite tjejmys med Ella. Vi har asflum...... Idag så har jag och Ella vart ute och fotat i snön, dem vart superduper fina. Sen stack vi till pizzerian och åt mycket kebab ( skit gott )

Nu på kvällen va vi ute ett tag med Tilda , vi hade skit  kul. Men nu har jag inte så mycket tid att blogga, ska försöka att va social med Ella. HerråMatilda

 

 

 

Av matildaella - 1 januari 2012 19:14

Heej! Ikväll blire tjejmyyys med Matilda, vi kommer att ha de bäst. Kommer att inleda året 2012 på ett riktigt bra sätt! matilda bloggar nog sen innan vi går o lägger oss ( fast vi kommer nog vara vakna hela natten... som vanligt ) sist försökte vi dygna men det gick inte så bra som vi hade tänkt oss... Nu håller typ Matilda o Tilda på o dansar samtidigt som jag kollar FB o lyssnar på muuuuuuusic. Men nu måste jag poppa popcorn o vara social, hare bra mina fina! puss // Ella <33


Kommer bilder från när jag o Matilda fotade idag..

  

2012 kommer jag minnas igenom hela mitt liv!!

  

  

Du har alltid en stor del i mitt hjärta! ♥

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards