matildaella

Alla inlägg under januari 2012

Av matildaella - 15 januari 2012 20:04

Heej mina finaste idag så har jag inte gjort så mycket. Jag har typ vart hemma och chillat lite, sen så kom Emma och vi typ lekte med hundarna och sen så hade vi inte mycket mer att göra. Snart så ska jag gå ner till tv:en och myyysa. Aja  det här blev ett kort inlägg men herrå ha det så bra

// Matilda



                     

Av matildaella - 15 januari 2012 17:36

Ska bli sjukt kul att träna! Nu måste jag göra mig iordning! :D //Ella <33

Av matildaella - 15 januari 2012 15:21

Klev nyss innanför dörren, jag pappa o Lukas var typ nere i stugan idag igen dom jobbade litegrann medans jag satt inne o typ inte gjorde nånting. Hade världens huvudverk vilket jag är otroligt trött på att ha. Ska packa ihop mina grejor o äta sen blir de att åka hem till mamma. kl halv sju är det träning i stigtomta. Fullt shema! Det är så de ska vara! Nu måste jag packa INNAN maten för jag måste vara hemma ganska snart om jag ska hinna. Hare så bra mina fina,puss <33 //Ella

 

Av matildaella - 15 januari 2012 10:49

Gomorron bloggläsare!!

Idag så vaknade jag typ Halv 6!! på morgonen för att jag inte kunde sova, inte så jätte kul haha. Men nu så sitter jag vid datan och kasnke skulle fixa en ny design, vad tycker ni om den vi har nu??

Aja, idag så vet jag inte vad jag ska göra men det kommer ju ett inlägg sen på kvällen allafall.

Men nu så har jag inte mycket att skriva, fortsätt gärna att läsa bloggen...

Ha det bra <33 // Matilda

Av matildaella - 14 januari 2012 19:40

Heej ledsen för att jag inte blogga igår men hade inte så mycket tid...

Men igår kväll så hade jag tjej-kväll med Manda och Jenny, vi hade jätte kul. Idag så har jag vart hemma hos Jenny ett tag sen så åkte och hade julgransplundring med familjen och några mer. Just nu så sitter jag i min one-pice och så. Sen så ska jag nog gå ner och titta om det är något bra på tv.

Herrå ha det så bra // Matilda <33


Obs: Kommer att komma lite mindre inlägg nu för att jag har massa läxor men ska försöka blogga när jag har tid <33

Av matildaella - 14 januari 2012 16:05

Heej! Kom nyss innanför dörren ha vart i stugan o myst vid elden fast mysigt o mysigt vet jag inte om det var, jag fryser som en galning just nu så. Ska snart hoppa i badet vilket ska bli hur skönt som helst. Ikväll ska vi väl nog kolla på gladiatorerna faktiskt föra gången ikväll som jag ser det. Men hare så bra för nu ska jag bada,puss //Ella <33


Av matildaella - 14 januari 2012 10:21

     

       

                              Det märks att jag gillar Usa:s flagga? ;D

 
Av matildaella - 14 januari 2012 09:44

Heej! Hoppas att alla hade det jättebra igår. Jag hade de inte alls så bra, hände en sak mellan mig o en annan som jag inte vill gå in på just nu. Vaknade för inte alls länge sen o ska snart käka frukost. Tror att jag går ner en sväng på stan sen. Sen blire stugan pappa o bror är redan där o jobbar men jag hade ingen lust o gå upp tidigt för att åka dit! så aja. Nu ska jag käka frukost kanske kommer ett inlägg senare. Hare så bra mina fina! puss <33 //Ella

 

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards