matildaella

Alla inlägg under februari 2012

Av matildaella - 25 februari 2012 09:21

Tja tja Matilda här! Vaknade typ halv åtta av att mina föräldrar höll på att packa till något hotell typ elr nått, så jag gick upp då och gick till tv:en.   Så nu ska jag typ fixa till mej och så. Snart så är ju lovet slut så jag ska hitta på ngt roligt att göra idag. Fråga extra mycket nu på frågestunden!

Har inte mkt mer att skriva så ha det gött!


          

Av matildaella - 24 februari 2012 16:49

Heej Matilda här! Idag så har jag vart hos Hanna vi har skissat lite till olika deigner och gjort en blogg om mode och sånt, kolla gärna www.topStars.bloggplatsen.se . Snart så ska jag om mammi till stan och lite så. Det här vart ett kort inlägg men har inte så mkt mer att skriva så ha det bra! <3


                                                  
 

Av matildaella - 24 februari 2012 13:11

Cha cha! Blir ett kort inlägg för jag måste åka om tio minuter. Vaknade o hostade och hade skitont i halsen o självklart var inte min röst tillbaka heller men jag ska försöka orka Ikea. Efter Ikea så åker jag hem till papi och är där över helgen, räffar även brorsorna där också :) Nu har jag packat klart och är klar för att åka. Kommer komma ett par inlägg under helgen får vi hoppas,jag tar med mig min dator den här gången. Hare så bra,puss :* //Ella

 

En fin vän Alice!

 

 

Av matildaella - 24 februari 2012 09:14

Tjaa bloggen! Vaknade  idag och kände att jag nästan var helt frisk, äntligen! Sen så hade jag inget att göra så jag fotade lite gran, ni kan se bilderna på '' outfits''.  Nu på förmiddagen vet jag inte vad jag ska göra men lite senare skulle jag kanske följa med mamma till jobbet ett tag och sen ska jag till stan, nu har ju vårkläderna kommit in.  Aja herrå ha det bra och fråga mycket på frågestunden! <3 

 

                                

 

                                                  

Gammla bilder.....

Av matildaella - 24 februari 2012 09:04



                               


       Jacka- Cubus   Tröja-Ginatricot   Jeans-Cubus   Linne-Cubus


                     By: Matilda

Av matildaella - 23 februari 2012 21:39

vardgasoutfit// Jeans-Cubus//Stickad tröja-H&M//Tubsjal- Cubus ?//         //Matilda

  
Av matildaella - 23 februari 2012 18:15

Cha cha! Matilda sov hos mig i natt. Vi gick upp typ åtta för att vi skulle ha åkt till boda borg men Alice o Tove kunde inte så det vart inge idag heller :\. Jag o Matilda var lagom rastlösa så vi satte igång o bakade cupcakes som vart gooooda. klockan halv fyra stack vi t bowlinghallen o bowlade. Sen tar vi inte riktigt upp hur det gick för mig men det var skoj. Mohaha. Efter det stack vi t max o käkade. Nu kom vi typ nyss hem o vi redigerar lite bilder. Nu ska jag fortsätta redigera och vara social. Hare så bra,puss :* //Ella

 

  

Av matildaella - 23 februari 2012 14:10

Tja tja bloggen! Vaknade imorse vid typ åtta, väckte Ella för att vi hade bestämt oss för att gå ut och gå men vi var så himmla trötta, sen så ringde Alice och sa att hon inte kunde följa med till Boda borg så vi åkte tyvär inte dit, jag, Ella och Ellas mamma Maria åkte och handlade lite saker till cupcakes, när vi kom tillbaka så började vi baka direkt, dom vart jätte fina, har inga bilder.  Just nu så sitter jag i soffan hos Ella och väntar på att Ella har duschat klart sen så ska vi smaka våra bakelser. Vid fyra så ska jag och Ella åka till bowlinghallen och bowla lite, kommer bli typ askul. Aja herrå ha det så bra och fortsätt gärna att läsa bloggen. // Matilda

Glöm inte frågestunden vi har! Fråga vad ni vill.

ELLA OCH MATILDA

Ella- Jag heter Alltså Ella Stengaard, lever livet som det kommer i lilla Nyköping. Har stora intressen för dans, fotboll och foto! Ska försöka skriva så bra inlägg som möjligt. Ciao ;*

 

Matilda-  Jag heter Matilda Öhman och kommer driva den här bloggen tillsammans med Ella.jag är en glad tjej som tar dagen som den kommer. Vi har nästan samma intressen, stort intresse för foto och även dans.

Puss! :*

 

Hoppas ni gillar våran blogg och fortsätter läsa den, det gör de roligare att blogga!

 

L O V E

                  L O V E  

Kategorier

Letar du efter något?

Nya inlägg.

Omröstning

Något vi kan börja blogga om lite mer?
 Familjen
 Hiss/Diss
 Outfits
 Allt är redan perfekt

Gästboken

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards